rAsa hAti

assalamualiakum.....


alhamdulillah dgn segala bntuk ujian dariNYA....

kali ni sy nk luahkn sikit ksulitaN di jiwa.....akhir2 ini rasa benci sgt....dgn sapa tu????....sy pun tak pasti...ha8

saya dah jarang bersembang dgn nya....jumpa pun kejap2...tu pun klo da hal pnting...tp sy tgk klo dgn org lain adanya masa y byk antara mereka....napa saya tak...mcm dia tak pdulikn sy dah....apatah lagi sayang....huh!....tgh nak lawan nafsu ni.....husnuZhon....saya wat tak ksah jak...knon la saya ok jak dgn sikapnya....sapa saya tuk terima y trbaik darinya....so, snyum jak bila jumpa dia....saya tak da hak....n dia pun tak ksah dgn pa y jd pd saya....tu la pndangan saya pada dia....dia tak pedulikan saya lagi...sadisnya.....huh!...napa dia layan saya gini????..ingin bersama dgn nya tapi bersama dgn nya juga mbuat hati terluka......

setiap prbuatan nya saya pertikaikn....tapi adakah saya pertikaikn antara saya dgn NYA plak...kesahkah saya pandangan ALLAH pada saya.....adakah saya bersyukur dengan sgala bntuk nikmatnya???......muhasabah diri....rupanya saya lebih ksah hbgn saya dgn manusia lain daripada hubungan saya ALLAH.....saya selfish....nak bersyukur jauh skali.....napa tamak sgt dalam bersahabat?????no answer...hu3


saya ada 2 plihan shaja.....sama ada kehadirannya merosakkn hati atau kehadirannya mmbantu hati ni ke jalan y benar....pilihan di tangan saya....y mrasakan natijahnya juga saya...dia tak rugi apa2 pun....

ada sebab ALLAH hadirkn sikapnya y begitu pada saya....dia tak salah....tapi sy jga tak salah...sy ada hak tuk dapatkan layanan spt mereka y lain......apa2 pun balik padanya....

~habluminALLAH
~habluminannass




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment