ALHAMDULILLAH

kEhadiran sahabat2 telah menGGoncangkan aTi ini tuk kluaR dri bayangan htam y di reka oleh diRi snDiri....baiKnya ati mereKa....bErsyukUr sgt di Kurniakn shbt2 spT ini...byk y aKu peLajari dr mereka...cMa aku y Payah nak prakTikn....almakLumlah...perkaRa baRu....


seTiap aRi aku rndUkan mereka,ingIn nk bjuMpa dGn mereka,bersembang dgn mereka....n bila aku re check kembali upanYa aku mrndukan DIA.....siapa DIA???...our creator....rndunYA ngan DIA....betaPA baiknya DIA...nikmat y tak putus2 dibErikn padaKU...ujian deMi ujian dilontarkan padaKU agaR bErtambaH mantap imaN ku paDaNYA....suNgguh maha pengasih n pnyayang ALLAH....tak muNgkin kuserahkn hati kU pd ya len melainkaN hnya pda NYA....y telah mjajikaN sYurga indah n kekal aBadi kepaDa hambaNYA y taat padaNYA..thaNks ALLAH..akaN kaMI cubal melaYakkn diRI kamI untuk syUrgaMU.....amin

ku sayanGI ukhuwah iNI.....mOga ukhuwah ini akN mmbawa ku kepadaNYA.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment