SAYA n ANDA

SAYA

Insan yang penuh kelemahan....
Selalu tewas menepis bisikan nafsu....
Banyak memberi mudhorat pada orang lain...
Menyusahkan orang tak kira masa...

ANDA

Juga insan yang lemah....
Juga insan yang kekadang tewas dengan bisikan nafsu...
AKAN tetapi...
mudah memperbetulkan keadaan...
Suka membantu orang lain...
Peka dengan keadaan persekitaran...
mesra alam gitu..


SAYA n ANDA

Sungguh jauh berbeza..
Apatah lagi sikap...
Tentang jambatan plak....
Payah sangat nak bertembung memandangkan jambatan d pihak saya asyik mengalami
keruntuhan..

COMBINATION

Amat sukar berlaku
apatah lagi untuk menemui kesepakatan
dan kefahaman yang sama
selalu berlaku salah faham
memandangkan kedua-dua EGO
sukar nak mengalah dan memulakan
dan akhirnya..
KITA BERPERANG

ANDA n MEREKA

like u already said
jambatan korang kukuh
ada asas yang kukuh
satu kepala
alaaa
gabungan
MANTAP gitu


WAT ABOUT LOVE???

dengan saya..
----------
dengan mereka..
++++++++
bak kata org...
adakah orang suka
pada mereka yang
suka buat hal
apatah lagi
selalu sakitkan hati
..................

SAYA
akan jadi diri SAYA..

ANDA
?????????






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

peNer0ka keTenaNgan said...

'anda' pun akan jadi diri sendiri juga.. yg 'saya' tu x yah susah2 nk fikirkan pasal 'anda', cukup la fikir pasal 'saya' sahaja..

kalo ikut fizik, cas negatif dan cas positif akan saling menarik, so maknanya antara 'saya' dan 'mereka' mesti ada daya tarikan.. 'anda' tu mungkin cas dia neutral kot, sebab tu boleh masuk dengan ++++++ dan ------

awat, xleh ke gaduh-gaduh sayang? best pe.. baru la meriah.. xde la kaku semacam je~

well, apa2 pun, lihat la dari sudut yang positif, pasti 'anda', 'saya', dan 'mereka' akan lebih bahagia..

hidup hanya sekali... jangan sia2 kan..

Post a Comment