Di awang awangan

Kerisauan yang aku jangkakan akhirnya berlaku
Semua di luar jangkaan aku
Seperti duduk keseorangan di alam yang mula asing bagiku
Bukan tak merasa kehadiran orang sekeliling
Bukan tak merasa adanya ALLAH untukku
Tapi hati mula tidak takut akan DIA yang MAHA KUASA
Aku mula mengunci mulut pada benda kebaikan
Melontarkan kata pada yuang tak bermanfaat

YA
HDA aku yang tak betul
Itu sebab aku hilang kawalan
Kotornya hati aku
Hina nya aku berada di muka bumi ALLAH ini

Kini
Aku mula membenci mereka
Ya
semua mereka
Semua hipokrit
kononya mengatakan aku yang menepis
tangan yang menghulurkan bantuan
cehh
fikir dulu sebelum berkata apa-apa

Lelaki
huh!...mereka dah mula mengacau hati aku


u-turn
Semua silap aku sebenarnya
mereka tidak salah
aku yang tak dapat membantu diri sendiri
aku yang gagal menundukkan nafsu jahat dalam hati

Please
kamu
jangan hadir dalam hidiup aku lagi
kamu semua penipu



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment